Direktlänk till inlägg 31 augusti 2007

Två saker i ett kommer här!!!

Av maria - 31 augusti 2007 17:55

Angående den snälla rabatten vi fick igår på braskaminen så kommenterade Steffe att jag borde skriva ut vilken leverantör det var och det tänker jag...


Vi har beställt vår braskamin ifrån ByggCompaniets Webbshop!!!


Sen, så är det här blomman jag inhandlade för att glädja maken lite för att han orkar med sin surlisa till hustru ibland... Kanske är han för trött, för att kunna uppskatta den, då han inte kommer hem förrän vid sju ikväll...


Hoppas fortfarande på en bra kväll och under en liten stund nu när jag suttit här så har i alla fall högra örat hållt sig helt lugnt!!!

 
 
Annelie

Annelie

31 augusti 2007 18:11

Jag tror han uppskattar din vackra bukett trots att han kanske är trött efter en lång dag. Va skönt att örat känns OK trots att du suttit ett tag.Hoppas det fortsätter så/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 18:17

Annelie: Vad snäll du är! Vi får hoppas att han kan bli lite glad i surlisa... Ja, högra örat har stillat sig men vänstra är fortfarande helt rasande galet... Det kanske stillar sig det med senare.../Kramar

 
Ingen bild

Persilja

31 augusti 2007 19:14

Vilken romantiker du är! Så gulligt! Jag tror han blir jätteglad!!! Jag ser den fina tacklappen...och så står det säkert fler fina ord därinne.

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

31 augusti 2007 19:18

Önskar er en trevlig kväll och helg!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Lallis

Lallis

31 augusti 2007 19:20

Men vad go du är. Tror säkert att han blir jätteglad!
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 19:48

Persilja: Nä, jag har lärt mig av maken för det är han som är romantiker här... Så jag snappar upp lite här och där av honom... Men du har rätt, det är fler fina ord därinne i kortet!

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 19:49

Nina: Tack ska du ha och jag hoppas att din kväll och helg blir så bra de kan bli!!!

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 19:53

Lallis: Nja, go och go, men så grinig jag var igår, för att jag helt enkelt inte riktigt tyade måendet igår, så må man ändå tala om på ett eller annat sätt att man vet om att det är en annan som betett sig...

Han blev glad men såg oxå att han kanske har blivit så invaggad i att jag alltid tyar allt och försöker vara positiv men att oxå jag måste få tycka att allt är pest på pestdagar i öronen!!!

Kram

 
trollpackan

trollpackan

31 augusti 2007 20:42

Hoppas att kvällen blir så bra som du önskar! Trevlig helg och godnatt!

http://trollpackan

 
Arga Mamman

Arga Mamman

31 augusti 2007 20:55

Hej Maria!

Hoppas att du har en mysig fredagskväll... Jag har gått och funderat på vad det är för sjukdom du har drabbats av... Vet inte om det är jag som inte har hängt med (ska kolla igenom dina gamla inlägg...), men jag tycks ha missat det i alla fall... Jag hoppas i alla fall att du mår bra idag och att du får en riktigt mysig helg!

Kram!

http://www.argamamman.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

1 september 2007 08:39

trollpackan: Tack ska du ha, det blev en bra kväll om än trött... Trevlig helg på dig och hoppas att du sovit gott!!!

 
Ingen bild

maria

1 september 2007 08:50

Arga Mamman: Tack ska du ha, gårdagen blev så det gick an i alla fall... Jag såg att du fann svar, det står i min presentation oxå... Det är inte lätt att hålla koll på allt, jag talar ju inte om det jämt här...

Jag hoppas att du får en mysig helg och att det känns lugnt och skönt för dig!!!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards